maandag 1 maart 2010

Douchegordijn wordt zwemtas

Stijn had toen hij begon met zwemles een zwemtas gekregen van het zwembad, een plastic ding dat direct uitscheurde, net zoals die van Eline. Hij wilde dus graag een andere zwemtas en die had ik 'm beloofd. Ik had er alleen nog geen materiaal voor. Tot ik vorige week een douchegordijn vond met visjes erop. Heel handig natuurlijk, de gaatjes bovenaan zitten er al in en het is waterbestendig.
Hij is vrij groot geworden. Dat komt doordat de gaatjes bovenin nogal ver van elkaar zitten en ik wilde er toch wel zes gebruiken. Voor het lipje onderaan heb ik nog een stukje van de bovenrand van het gordijn een paar keer dubbelgevouwen en doorgestikt om 'm stevig genoeg te maken. De bodem heb ik uit een dubbele laag gemaakt. En verder heb ik de naden dubbel gestikt om uitscheuren te voorkomen.
Eigenlijk vind ik 'm wel heel leuk geworden, nu maar hopen dat 'ie wat langer meegaat dan die andere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten