vrijdag 19 maart 2010

ABC103 is af

De heel krap geknipte ABC103 (zie berichtje hieronder) is af. Je ziet er niks van dat er banen overdwars zijn gelegd.
Het is eindelijk weer een goed gelukt project. Het liep lekker, op kleine strubbelingetjes na, ik heb de coverlock veel kunnen gebruiken en hij is echt netjes geworden. Gelukkig, ik kan het toch nog!
Uiteindelijk is 'ie wel een beetje groot geworden, ik had ook wel maat 128 kunnen nemen, maar nu kan ze 'm wel lekker lang aan. Hij is erg wijd, maar wordt samengesnoerd met een ceintuur op de rug. Over twee jaar kan ze 'm nog gemakkelijk als tuniek aan.
Eline is er erg blij mee. We weten alleen nog niet zo goed of de wijde mouwen wel handig zijn bij 't vioolspelen.

1 opmerking:

  1. Ik vind hem heel goed gelukt. Je ziet er niks van dat je hem misschien niet helemaal juist geknipt hebt. Ik heb nog nooit een patroon van abc gemaakt, misschien ook maar eens doen! Want dit is een topper met die leuke open lange mouwen..
    Groetjes Kiki (kikiheavenly.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen