donderdag 17 september 2009

Warme voeten voor Stijn

Ik had al een poos een doos met restjes leer staan die ik op Marktplaats had gevonden. En het patroon Bepuscht van Farbenmix had ik ook al gedownload. Met de herfst op komst had ik toch ondertussen wel eens zin om sloffen te gaan maken. Eigenlijk was ik van plan om eerst voor Jente te beginnen, maar Stijn was er de laatste tijd wat bekaaid afgekomen, en bovendien wist ik van hem beter welke maat ik moest hebben. (Ze lagen al te slapen toen ik gisteravond begon.)
Het bleek een heel leuk werkje te zijn en niet moeilijk, alleen een beetje priegelig hier en daar. En ik weet nu ook dat mijn machine, een Janome Memorycraft 4900, met weinig moeite door 4 lagen leer heen naait.
Helemaal af zijn ze nog niet, ik had geen elastiek meer, dat komt morgen dus nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten