woensdag 2 september 2009

Mini-RatzFatz-tas

Eline had voor haar verjaardag een aantal opstrijketiketten en veloursmotieven gekregen. De naaimachine, die ze al een paar maanden heeft, was haar eigenlijke cadeau, dit was iets kleins voor erbij. Om de etiketten te bewaren had ik ook het gratis FM-ebook van de RatzFatz-tas gegeven. Ik zou hem voor haar maken. Toen ik het patroon overnam, bleek de tas veel groter te worden dan ik verwachtte. Ik heb hem vier keer zo klein gemaakt en toen nog wat zitten knoeien, zodat 'ie naar verhouding nogal smal geworden is. Dat is niet zo erg, de etiketten passen er allemaal prachtig in.
De veloursmotieven van de bloemen heb ik zelf gemaakt. De dichte bloem is de binnenvorm van de open bloem aan de andere kant. De kleine lichtroze rondjes heb ik met de perforator gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten