zaterdag 19 september 2009

Nog meer warme voeten (hele kleintjes)

Voor een klein meisje van muzikale ouders maaktje ik deze minislofjes. Ik heb maat 18, de kleinste maat van het Farbenmixpatroon Bepuscht, nog iets verkleind. Daarbij heb ik eigenlijk de hiel te lang gelaten. Later heb ik dat nog iets bijgeknipt, maar toen waren de sloffen al af en zat het elastiek er al in, dus helemaal mooi zit het niet.
Het bandje langs de hiel is heel schattig, maar niet erg praktisch, omdat je bij het doorrijgen van het elastiek de hele tijd aan de draadjes van de achterkant van het band blijft hangen. Ik had het al wel ingeregen voor ik de slof in elkaar naaide, anders was het denk ik echt niet gelukt. Een volgende keer beperk ik me voor leuke bandjes tot de wreef.
Voor Jente heb ik ook al een paar geknipt liggen, weer heel anders. Maar of die gaan passen weet ik nog niet, misschien maak ik ze wel een maat te klein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten