dinsdag 15 september 2009

Tomke voor Jente

Ik had al een hele poos geleden het patroon Tomke van Farbenmix gekocht. Eigenlijk had ik 'm gekocht voor de korte versie, maar daar zat bij nader inzien een heel tuttig kraagje aan (vond ik tenminste) Toen ik een blouse voor Jente wilde maken van deze Ikeastof, die ik ook voor de Redondo vaan Eline had gebruikt, en waar intussen een skeelergat inzit, vond ik juist de lange volantversie leuk. Ik vind 'm vooral van de voorlkant erg mooi, de achterkant is nog wel een beetje overdreven lang. De wijde volants aan de mouwen zijn grappig, je ziet die 't beste op de duimfoto rechts. De mouwen zijn niet zo lang dat ze er last van heeft.
Zelf vindt ze deze blouse ook erg mooi, ze wilde 'm erg graag aan vanochtend. Da's altijd leuk na hard werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten