donderdag 8 oktober 2009

Spijkerbroek voor Stijn

In de Ottobre van herfst 2007 kwam ik een model van een broek voor slanke jongens tegen. Ik dacht nog: dat is net wat voor Stijn. Maar zoals Dick zei: Stijn is niet slank, maar mager.
En dus is ook deze broek te wijd, net als al die andere. Lang leve die ene riem die zover aangetrokken kan worden als je maar wil.
Verder heb ik deze broek met erg veel plezier gemaakt. Het was mooie stof en lekker om mee te werken. De gulp lukte geweldig en de stiksels zijn over het algemeen mooi recht. Ik heb alleen altijd ruzie met trensjes. Die zijn (op de achterzakken) niet supernetjes, ik heb er zelfs eentje met de hand stiekem een beetje bijgewerkt.
En de tailleband trekt iets scheef, maar ja, daar zit toch die riem omheen, dus dat zie je toch niet.
Stijn vindt 'm mooi, al zie je dat niet echt op de foto (net wakker)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten