dinsdag 2 juni 2009

Nieuwe schaar!

Mijn naaischaar, waar ik verder erg blij mee ben, was bot en ik ging kijken of ik 'm kon laten slijpen. Dat kon wel, maar bij de ene winkel had ik niet zoveel vertrouwen in de mensen die er stonden, in de andere winkel moest 'ie worden opgestuurd (duur!) en de man van de stoffenkraam op de markt raadde het me af.
Uiteindelijk kwam ik bij mijn naaimachinedealer uit. Daar slijpen ze ook scharen (wist ik veel), maar ze liet me ook een andere schaar proberen. Hij was belachelijk duur (vond ze zelf ook), maar een keer knippen en ik was om! Jammer genoeg had ik thuis al een patroon geknipt liggen dat ik eerst af wilde naaien. Ik had zo'n zin om te gaan knippen, terwijl dat normaal toch echt niet mijn hobby is. Nu heb ik een patroon geknipt, en ik ben helemaal blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten