woensdag 24 juni 2009

bandana's


Op de school van Eline en Stijn is vandaag de jaarlijkse playbackshow. Omdat het zo warm zou worden, werd geadviseerd toch vooral een petje op te doen, want ze zitten de hele ochtend in de zon op het plein. Nou hebben wij niet echt petjes. Van Eline moeten er nog wel een of twee zijn, maar ik had geen idee waar, en Stijn heeft er denk ik helemaal geen meer.
En dan zijn die e-books van Farbenmix wel heel handig! Ik heb gisteren gauw het patroon van de bandana gedownload. Het wordt gepresenteerd als meisjesding, maar ik vind 'm voor een jongen ook heel geschikt, zeker een jongen met een kale nek.Stijn vond 'm ook mooi (maar niet met bloemetjes) en dus heb ik voor twee bandana's stof gezocht en vanochtend konden ze met hun petjes met achterflap naar school.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten