zondag 7 juni 2009

knijperzak om van veraf te bekijken


Ik was nogal verkouden en het project waar ik mee bezig ben, mijn ritsenrok, was me te ingewikkeld vanavond. Ik had wel zin om iets te maken en een knijperzak is natuurlijk wel een erg makkelijk en snel tussendoortje.
Ik had een lapje katoen liggen waarvan de kleur me niet beviel. Op de markt dacht ik nog dat het leuk blauwgrijs was, maar thuis vond ik dat ik er niet veel meer dan een olifant van kon maken. Of een knijperzak.
Erg netjes is 't niet geworden, laten we dat maar aan de verkoudheid wijten. Maar van veraf vind ik 'm eigenlijk best leuk. (Nu nog langere armen om van veraf was op te kunnen hangen)
Het etiketje had ik al een paar jaar in huis. Het is een plaatje van Janosch, een kinderboekenschrijver- en tekenaar uit Tsjechië/Duitsland. Ik vind zijn tekeningen erg leuk.
Bij nader inzien bleek het etiketje te dik en te stug te zijn voor op een kledingstuk. Nu heb ik 'm dus eindelijk kunnen gebruiken.

1 opmerking: