vrijdag 16 juli 2010

Nog een Tini-een pyjama deze keer

Vorig jaar had ik een keer stof besteld die niet meer voorradig bleek te zijn. Ik kon er wat anders voor uitzoeken, en in de gauwigheid is dat deze katoen met bloemetjes en blauwe stipjes geworden. Toen ik het uitpakte, vond ik het pyjamastof en wat anderen er ook van zeiden, dat is zo gebleven. En dus heb ik er maar een pyjama van gemaakt, voor Jente. Het bovendeel is een Tini, de tuniekversie, de broek is van het patroon Gute Nacht, ook van Farbenmix. Daarvan had ik natuurlijk ook de pyjamajas kunnen maken, maar eigenlijk had ik niet zo'n zin in knoopjes en beleggen...

2 opmerkingen:

  1. Wat schattig! Ik vind het wel een luxe pyjama hoor!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een doddel van een pyjama!! Snoezig!! En het staat haar ook zó schattig!! Het stofje is ook zo lief en dat pofbroekje erbij!!

    Bridget wil er ook wel eentje!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen