zaterdag 22 mei 2010

Concertjurk

Binnenkort heeft Eline een vioolconcert met het ensemble waarin ze speelt. Kledingeisen: Zwart met een detail, groot of klein, van speciale stof. Het zwart is af. Het is een ballonjurk van memorystof geworden. Het patroon komt uit een Patrones Ninos die ik, heel lief, van medesanchoer Margreeth kreeg opgestuurd. Nou gaat mijn Spaans niet zo heel veel verder dan "ole" en ik weet in dit soort gevallen de volgorde nooit zo goed, ik ben altijd bang dat ik op een gegeven moment een prachtig in elkaar genaaide, niet meer te ontwarren knoop heb. Maar met de duidelijke beschrijving van Margreeth heb ik een mooie jurk gemaakt. 
De andere stof heb ik nog niet, daarvan maak ik er nog een vestje bij.
Dit stuk speelt ze niet met het ensemble, maar een week later op de voorspeelavond, ze heeft nog ongeveer een maand voor de laatste details. (en aan het eind kwam de buurman om de hoek kijken.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten