dinsdag 4 augustus 2009

Geen roosjes

De kogel is door de kerk: er komen geen roosjes op de rok (Zomerliefde, e-book van Farbenmix) voor Jente. En dus kon ze 'm meteen aan. Ik had er even geen geschikte blouse of shirt bij, vandaar dat ze 'm gewoon met 'n romper aanheeft, met als voordeel dat je de rok extra goed ziet.
De stof is van Tilda, gekocht in een hobbywinkel in Vejle, Denemarken. Het kantje onderaan had ik al heel lang liggen, altijd leuk om iets te gebruiken dat je al jaren in de kast hebt liggen. Het satijnbandje bovenaan heb ik er tussenuit gestikt, omdat ik het anders iets te saai vond worden. Daardoor staat de rok wel wat extra wijd uit, hij valt iets minder soepel, maar dat vind ik eigenlijk ook wel weer koddig staan.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd, mooie stofjes heb je gebruikt!

    groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi!
    Ik wilde je ook even vertellen dat ik je heb genomineerd met een award, zie m'n blog maar even
    Groeten,
    Ciska

    BeantwoordenVerwijderen