zondag 9 augustus 2009

award


Net als veel anderen kreeg ook ik een award. Dank je wel Ciska, vind ik erg leuk. Bij zo'n award hoort het vertellen waar je blij van wordt, wat niet gemakkelijk is als je je moet beperken tot 5 'dingen'. Toch een poging het binnen de perken te houden:
1. Niet origineel, wel waar: ik ben gelukkiger dan ik ooit had kunnen bedenken door mijn gezin: mijn man Dick, en onze drie geweldige kinderen Eline, Stijn en Jente.
2. Ik word in het bijzonder blij en trots als ik onze kinderen hun eigen weg zie bewandelen en als ze niet klakkeloos doen wat anderen doen of zeggen.
3. Lekker 's avonds in de tuin met een goed glas whisky naar de sterren kijken en een beetje ouwehoeren.
4. Zingen
5. Mooie dingen maken op de naaimachine en zien dat wat ik maak graag wordt gedragen.
En dan moet ik de award doorgeven aan 10 anderen. Maar het regent momenteel awards op Sancho en daarbuiten zie ik eigenlijk geen blogs. Dan wordt het zo uitpluizen wie er nog geen gehad heeft en die er dan maar eentje geven. Dat doe ik dus maar niet. Ik geniet van alle blogs die ik zie en van alle mooe dingen die gemaakt worden, eigenlijk een compliment/award voor iedereen dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten