zondag 12 augustus 2012

Twee Elodieën

Begin dit jaar gaf ik een vriendin van me een waardebon voor een kledingstuk (zie hier). Maar ja, daarna kon ik een poos niet meer naaien....

Het is er toch nog van gekomen. Zij wilde graag een mooie jurk voor haar dochter, de stof heeft het meisje zelf uitgezocht. Voor Jente moest ik nog een verjaardagsjurk maken, en ik heb beide gecombineerd en tegelijk gemaakt. Hiernaast op het hangertje de jurk voor de dochter van mijn vriendin. Hij staat haar HEEL mooi! De roze jurk voor Jente is hetzelfde patroon, maatje kleiner, dat wel, maar ik vind het zo leuk om te zien dat de jurken zo verschillend zijn! De ene is heel lief en romantisch, de andere vrolijk, en ondanks het patroon en het feit dat 'ie roze is bijna stoer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten