zondag 12 augustus 2012

Ik ben er weer!

Ik ben er weer! Het gaat redelijk goed met mijn knie, met veel sporten en mezelf in acht nemen kan ik eigenlijk bijna alles weer. Rennen niet echt goed, niet te lang in ieder geval, maar dat was toch al niet mijn hobby, springen doe ik ook niet zo vaak. Alleen op mijn knieën zitten mis ik wel een beetje, en ik kan geen schoolslag meer zwemmen, en daar baal ik stiekem van.
Maar: ik kan weer naaien! Het komt er niet zo heel veel van, want ik ben ook veel aan het opruimen en met andere dingen bezig, maar het kan weer, en daar ben ik blij mee.
Na het vestje van het vorige bericht heb ik ook een nieuwe concertjurk voor Eline gemaakt. Ze heeft hem al een aantal keer gebruikt, want haar ensemble heeft op 1 dag 5 concerten op basisscholen gegeven, en op een andere dag 4 concerten in verzorgingshuizen. Ennnnn.... ze heeft op Paleis Het Loo gespeeld, héél bijzonder!
Voor de liefhebbers een compilatiefilmpje van de schoolconcerten en de concerten in verzorgingshuizen: filmpje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten