vrijdag 27 augustus 2010

Weer een jarige!


Deze keer is het Eline. Ze is 9, ik vind het erg groot. En zoals meestal heeft ze regen op haar verjaardag. Evengoed is ze met een zonnig humeur naar school gegaan, in haar nieuwe jurk, met bijpassende haarband. Ik had al wel ideeen wat voor jurk er moest komen, maar ze had eigenlijk maar een wens: Een Tini. En eigenlijk kwam het me wel goed uit, een gemakkelijk model, zoveel tijd had ik niet. De stof is van Hilco, prachtige stof, maar ik was wel een beetje bang dat het saai zou worden. Ik wilde er bandjes tussen naaien, maar die had ik niet optijd in huis. Daarom heb ik net als eerder bij een Tini voor Jente de bovenkant van de rimpelstroken met een afstekende kleur afgelockt, en ze dan bovenop de strook erboven genaaid in plaats van er op de normale manier eraan vast.
De traktatie: klassieke spiesjes met worstjes, kaas, druiven en aardbeien, maar dan wel met een topotintje, want in groep 6 krijgen ze topografie.

1 opmerking:

  1. Leuk zeg, die jurk is heel erg mooi geworden. Wat jammer voor haar dat ze altijd regen treft op haar verjaardag. Maar goed dat dat de stemming niet kan drukken.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen