dinsdag 31 augustus 2010

Oprolbaar krijtbord

Wat een leuk spul, die krijtbordstof! Ik heb er een oprolbaar krijtbord van gemaakt. Bovenaan een zakje voor een krijtje, en daarnaast een doekje van badstof, dat met een drukknoop vastzit, zodat hij in de was kan.
De achterkant is van een lap die ik ooit enthousiast kocht en waarvan ik vervolgens geen idee had wat ik er mee moest.
Eigenlijk was dit bord bedoeld om te verkopen, maar hij is niet zo heel netjes geworden, de randjes eromheen niet helemaal, en bovendien heb ik met mijn strijkijzer een beetje een glimmende vlek veroorzaakt. Jammer nou, nu moeten we deze zelf wel houden! Ik zal er nog een of een paar maken om te verkopen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee!! Heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat dat bestond, krijtbordstof. Lijkt me ook erg leuk op een memobord. Kun je naast briefjes ophangen, ook snel iets er op schrijven.

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt leuk!
    Waar kan je de krijtbordstof kopen?
    Groeten, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen