donderdag 11 februari 2010

Een shirt met ingebouwde ketting voor Jente

Ik had nog een restje roze joggingstof en een restje dikke paarse tricot liggen. Allebei te klein om nog iets van te maken, maar net groot genoeg om te combineren tot een lange Quiara voor Jente. Ik had al wel van tevoren bedacht dat er 'iets' op moest. Eerst wilde ik iets in dezelfde kleuren opstrijkvelours, maar dat vond ik saai worden. Ik had ook nog een leuk hertje, maar ik zag net optijd dat het bruin was in plaats van zwart, vond ik er ook niet mooi bij.
En toen bedacht ik dit: een ketting van kleine rondjes zwart opstrijkvelours (met de perforator gemaakt) en gouden glittersterren. En ik heb er ook nog een armband bij gemaakt.
Zelf vind ik het meer een grappig dan een mooi shirt, maar Jente vindt 'm geweldig. Al voor hij af was, zei ze: "Jente mama kluffel. Dankoewew mama!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten