zondag 10 januari 2010

Winterjas voor Stijn


Het was echt nodig, een nieuwe jas voor Stijn, de oude was 'm veel te klein. Het is de Felix van Farbenmix geworden, een leuk patroon. Voor de binnenkant heb ik dezelfde rib gebruikt als voor de blauwe delen van de buitenkant, doorgestikt met fiberfill.
Op zich past de jas wel goed, wat me meevalt. Het is maat 122/128, wat in principe groot voor hem is, maar het is een kort model en ik heb de jassen graag iets langer, komt goed uit dus. Hij is alleen wel erg dik, Stijn is ineens een stuk gespierder. Ik wilde eigenlijk al dunnere fiberfill nemen, maar de mevrouw van de winkel vond dat dit best kon voor een winterjas. Misschien had het feit dat ze hier nog een los stuk van had liggen er ook wel mee te maken. Afijn, ik heb me om laten praten en Stijn zal het in ieder geval niet koud krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten