maandag 21 december 2009

Een lap nicky opgemaakt


Een poosje terug had ik een mooie paarse nicky met bloemen besteld, maar die was op. Daarvoor in de plaats dan maar de bruine genomen, maar toen die kwam, was het toch niet helemaal wat ik ervan had verwacht. Ik had er een jurk van willen maken, maar daar vond ik de kleur een beetje saai voor en de bloemetjes bij nader inzien te klein.
Toch was het een leuke stof, maar dan wel voor iets anders, en dit is het resultaat: een ballonrok voor Eline (Knippie winter 2006), een FM Kerstin voor Jente en van de restjes 3 haarfrutsels. De bovenste daarvan is voor Eline, de rest is voor een markt die bijna over een jaar zal zijn. Tegen die tijd hoop ik allerlei kleine dingen van restjes gemaakt te hebben om samen met mijn naaimaatje te verkopen.

1 opmerking: