dinsdag 24 november 2009

Alles-bij-je-tas


Als je in groep 5 zit, kun je kennelijk niet meer met je rugzak lopen die je al vanaf groep 3 hebt. Eline wilde nu eigenlijk wel heel graag zo'n tas voor over je schouder. Ik had nog stof over van Jentes jurk en Elines rok, en ik vond 't wel leuke stof voor een tas. Het patroon is de Alles-bij-je-tas van Farbenmix. Of 'alles' er in past, weet ik niet, maar in ieder geval zo'n 4 meter tricot, waarmee ik 'm heb opgevuld voor de foto.
Ik heb alleen niet zo goed opgelet met de bovenkant, die moest een keer over, omdat hij erg uitgerekt was en de rits ging golven. De tweede keer is hij iets te lang geworden, waardoor de buitenrand niet helemaal paste. Die ruimte kon ik gemakkelijk wegwerken, alleen zit de bovenkant nu iets verschoven. Op de foto van de achterkant (zonder naam) is goed te zien dat de ene kant van het hengsel bovenop zit, en de andere kant meer aan de zijkant. Dat kon niet anders, omdat anders het zakje aan de zijkant te ver naar beneden zou komen. Het geeft verder niet, hij hangt wel recht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten