donderdag 14 mei 2009

Turnpakje




Na het badpak voor de pop heb ik nu het echte project gemaakt: een turnpakje voor Eline. Eigenlijk ging het allemaal prima, tot de halsboord aan de beurt was. Dat lukte in eerste instantie helemaal niet, het lubberde alle kanten op. Ik heb een stukje uitgehaald om opnieuw te doen (ongeveer een uur voor 15 cm) en toen was het nog niet goed. Toen heb ik de halsboord eraf geknipt en helemaal opnieuw gedaan. Het was wel beter, maar het lubberde nog steeds een beetje, en omdat ik een stuk had afgeknipt, was de hals ook erg wijd geworden. Ik heb van middenachter tot voor elastische bandjes over de schouders gespannen, niet te strak zodat het niet ging trekken. Nu is het toch in ieder geval een stuk beter, het blijft zitten en het ziet er niet gek uit.
En Eline vindt het het mooiste turnpakje van de hele wereld. Nou ja, van de turnpakjes die ze gezien heeft dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten