zaterdag 26 juni 2010

Tas voor mijn broer

Voor sommige mensen is het een ramp om iets voor de verjaardag te verzinnen, voor anderen springen de ideeen zo in je schoot. Mijn broer hoort bij die laatste groep. Altijd kom ik wel iets tegen waarvan ik denk: dat is iets voor hem. Deze keer kwam ik deze stof tegen, bij de Ikea. Vroeger (sprak het ouwe mens) hebben we allebei veel ge-origamied, maar hij was er echt beter in. Deze origamistof vond ik zo bij hem passen, dat ik hem meteen heb meegenomen.
Hij weet dat hij een tas krijgt, maar niet wat voor stof ik gebruik. Het patroon is de RatzFatz-tas van Farbenmix, maar dan wat groter, want dat wilde hij graag, en met lange hengsels.
Het olifantjesbandje vond ik er leuk bij. Eigenlijk hoort hij andersom, grijs met zwarte fantjes, maar zo vond ik het mooier.
En natuurlijk mijn label erop, want ook deze tas heb ik weer met plezier gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten