dinsdag 29 maart 2011

Rokje voor mezelf

 Ik ben helemaal blij met dit rokje. Ik kwam de stof tegen op het stoffenspektakel. De eerste keer lonkend langsgelopen, de tweede keer gezwicht. Het was precies genoeg voor een rokje, een projectje voor tijdens de reclamepauzes van Porject Runway, simpel en zo af.
En toen ik 'm vanochtend voor het eerst aanhad, zei de viooljuf van de meiden: Wat zie je er mooi uit!
Zo leuk, niet: wat heb je een leuke rok aan, maar wat zie je er mooi uit. Ik werd er helemaal blij van!

2 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je het stofje niet kon laten liggen, zo vrolijk. En dan is een eenvoudig modelletje het mooist!! En de complimentjes zijn dan natuurlijk een grote pluim op je werk.

    Heb je dat gewoon tijdens de pauzes gedaan... jeetje ik denk dat ik ook maar eens zoiets ga maken voor mezelf, ik kan wel wat gebruiken...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig rokje hoor! Staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen