zondag 12 juli 2009

Een heeeeeel schattig jurkje

Een kennis van ons heeft van de week een dochter gekregen, met de prachtige naam Eline. Nou vind ik het heerlijk om kleine jurkjes te naaien, dus ik ben meteen aan de slag gegaan. De groene stof met roze rozen had ik gekocht voor Jente en ik ben wel zo zuinig geweest dat ik voor haar nog iets kan maken.
Het model komt uit de Knippie baby van zomer 2001. Ik had 'm al eens eerder gemaakt van lichtblauw en donkerblauw linnen, ook erg mooi, maar heel anders.
Deze vind ik zelf ook superschattig, ik hoop dat de ouders er ook blij mee zijn.

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel schattig, mooi staan de stofjes bij elkaar!

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Zou jij me misschien uit de nood kunnen helpen.
    Ik bezit zelf de knippie baby zomer 2001
    maar ben patroonblad A/B kwijt.
    Ik zou graag voor mijn nichtje model 11A en 13A willen maken.
    Zou jij die patronen eventueel willen kopiëren
    Kopieer en verzendkosten worden uiteraard vergoed.

    Groetjes,
    Anja

    Anja Van Peer
    Winkelstraat 20/3
    2570 Duffel (België)
    anjavanpeer@mac.com

    BeantwoordenVerwijderen